نیاز روز افزون انگلیسی ها به وام

رکنا اقتصادی : کنگره اتحادیه های انگلیس (TUC) - اصلی ترین سازمان سندیکایی این کشور، اعلام کرد: بررسی های جدید نشان می دهد، در سال 2016 میزان وام های خانوارهای انگلیسی، به خصوص وام های تضمین نشده یعنی وام های غیرمرتبط با وام مسکن، به شدت افزایش یافته است.
براساس این مطالعه، میزان بدهی های تضمین نشده (نا امن) هر خانوار انگلیسی در سه ماهه سوم سال 2016 به طور میانگین به 12 هزار و 877 پوند (15 هزار و 900 دلار آمریکا) رسید.
این مبلغ در مقایسه با سال قبل یک هزار و 117 پوند (یک هزار و 375 دلار آمریکا) افزایش داشته است و این بیشترین افزایش سالانه از ­دست کم سال 1997 محسوب می شود.
کنگره اتحادیه های انگلیس که نماینده میلیون ها کارگر در این کشور است، هشدار داد: اگر دولت مداخله نکند، افزایش محدود حقوق به همراه افزایش شدید نرخ تورم، خانواده های انگلیسی را در سال 2017 ­بیش از پیش غرق در بدهی­ می کند.
بنا بر اعلام این منبع، میزان اندک افزایش حقوق خانوارها را بر آن داشته است که برای حفظ سطح زندگی خود بیش از پیش به وام متوسل شوند.
این مطالعه همچنین نشان می دهد که در سه ماهه سوم سال 2016 مبلغ کل وام­ های تضمین نشده در سراسر این کشور­ بالغ بر 349 میلیارد پوند (429 میلیارد دلار آمریکا) بود، رقمی بی سابقه که خیلی بیشتر از 290 میلیارد پوند (357 میلیارد دلار) وام هایی است که در سال 2008 و در بحبوحه بحران مالی به ثبت رسید.
براساس این مطالعه در حال حاضر، به طور متوسط 27/4 درصد از درآمد هر خانوار مربوط به وام های ناامن است که ظرف هشت سال گذشته به شدت افزایش یافته است.
کنگره اتحادیه های انگلیس همچنین خاطرنشان کرد نتایج این مطالعه با ارقام دفتر مسئولیت بودجه ­(OBR) که اخیرا نشان داد خانوارهای انگلیسی هیچگاه تا به این اندازه کم پس انداز نداشته اند.
ارقامی که از سوی بانک­ انگلیس منتشر شده است، نشان می دهد که اعتبارهای مصرف هرگز به این سرعت ظرف 11 سال افزایش نداشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:شبکه خبر

کدخبر: 236980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟