به گزارش رکنا، سرهنگ حسین تُرکیان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت باطری خودروی وی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اظهارات شاکی در محل وقوع سرقت حضور یافته و با بررسی دقیق و هوشمندانه و جمع آوری مدارک و مستندات لازم به یکی از سارقان سابقه دار قطعات و محتویات داخل خودرو مظنون و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: با رصد هوشمندانه متهم در نهایت مشخص شد وی توسط مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان دستگیر و به زندان اصفهان معرفی شده است که بلافاصله کارآگاهان متهم را از زندان تحویل گرفته و تحقیقات علمی و تخصصی خود از این سارق را آغاز کردند.

سرهنگ ترکیان عنوان داشت: متهم که در برابر مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه انتسابی خود معترف و به ۲۲ فقره سرقت باطری خودرو و فروش آنها به متصدی یک واحد ضایعات فروشی اقرار کرد که در ادامه با راهنمایی‌های وی، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و هر دو متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

کدخبر: 759989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟