حمیدرضا عظیمیان امروز در خصوص ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه و برگزاری جشن گل‌ریزان این شرکت اظهار کرد: ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی در هر سازمانی، نشانه تعالی آن سازمان است و در هر جایگاهی باید این مسأله مهم در اولویت امور افراد و مسؤولان قرار گیرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه افزود: هر گاه هر کسی به مسؤولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده، مورد تحسین مردم قرار گرفته و رضایت آنان را در پی داشته است.

وی متذکر شد: انجام کار خیر، نه تنها تحسین مخلوق را به همراه دارد بلکه موجب رضایت خالق بی نیاز هم شده و اتفاقاتی خوب را در جامعه رقم می‌زند.

عظیمیان همچنین تصریح کرد: یکی از نشانه‌های این رضایت، حفظ سلامتی کارکنان و دور شدن بسیاری از بلایای کاملاً متداول از کارکنان یک سازمان است و به طور قطع، هر قدمی که سازمانی در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی بردارد، گامی مثبت در جهت حفظ سلامت کارکنان آن سازمان است.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: جشن گل‌ریزان فولاد مبارکه از سال 1391 آغاز شده و تا کنون با جمع‌آوری 13 میلیارد تومان در این جشن‌ها، هزار و 500 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد شده‌اند.

وی اعلام داشت: این جشن هر ساله با حضور ذی‌نفعان و شرکای تجاری فولاد مبارکه برگزار می‌شود و این حضور نشانه فرهیختگی جامعه و حساسیت فعالان اقتصادی به موضوعات اجتماعی این چنینی است که موجب می‌شود، این افراد به مشکلات پیرامون خود پاسخ داده و با حضور در چنین مجالسی برای آخرت خود، ذخیره‌ای ارزشمند تهیه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟