فواید آب برنج برای مو

آب برنج فواید و خواص بسیاری برای افزایش رشد مو دارد، همچنین روش زنان چینی برای افزایش رشد موی سر بسیار مفید است.

به گزارش رکنا ، آب اضافی پس از پخت برنج ، آب برنج پخته شده است. این یک مایع متمرکز است که می توانید آن را به عنوان یک شستشوی صورت یا شستشو مو استفاده کنید.

هیچ چیزی بهتر از آب برنج برای کاهش ریزش مو و کمک به افزایش موثر نخواهد بود. اسید آمینه هایی که در آب برنج وجود دارد، به ترمیم مو و رشد سریع مو کمک می کند.

آب برنج همچنین حاوی ویتامین های E، B و C است که رشد مو را تحریک می کند. بهترین راه استفاده از آب برنج برای رشد مو این است که موهای خود را با آن شستشو دهید و حداقل دو بار در هفته این روند را تکرار کنید، تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

فواید ماسک آب برنج :

ماسک آب برنج برای زیبایی و جوانی پوست صورت به خصوص برای بستن کوچک کردن منافذ باز پوست در کشورهای خاور دور و شرق آسیا بسیار استفاده می شود و نتیجه بخش نیز می باشد. این ماسک جزو ماسک های فوق العاده موثر برای جوانی پوست و جلوگیری از پیری پوست صورت است.

طرز تهیه آب برنج :

ابتدا 2 قاشق برنج را بپزید. وقتی نرم شد آب آن را جدا کرده و با یک قاشق ژل آلوئه ورا ترکیب کنید. برای مدت 15 دقیقه آن را روی پوست تان قرار دهید. ترکیب آب برنج و ژل آلوئه ورا پوستی نرم و شفاف به شما می بخشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟