رنگ مو نارنجی از پرتقالی تا مسی برای چه پوست هایی است؟

رنگ مو و هایلایت نارنجی در تناژهای مختلف مسی، پرتقالی، آتشی، فانتزی، تیره و روشن وجود دارد که چهره منحصر به فردی به شما میبخشد.

انواع رنگ مو و هایلایت نارنجی

رنگ مو باید متناسب با رنگ پوست باشد اینطوری زیبایی شما دوچندان خواهد شد اگر رنگ مویی انتخاب کنید که با رنگ پوست تان همخوانی نداشته باشد از زیبایی شما میکاهد، رنگ موی نارنجی برای خانم هایی که پوست روشنی دارند مناسب تر است و چهره ایده آل و جذابی به آن ها می بخشد.

رنگ مو نارنجی جزو رنگ هایی است که این روزها بین خانم های جوان که میخواهند چهره ای جدید و متفاوت را تجربه کنند بسیار محبوب شده است، رنگ مو و هایلایت نارنجی در طیف های مختلف تیره و روشن وجود دارند که انتخاب آن ها سلیقه ای است.

در صورتی که دوست ندارید موهایتان کاملا نارنجی شوند و تصور میکنید این رنگ به چهره شما نمی آید میتوانید از رنگ مو نارنجی بصورت هایلایت فقط در لا به لای موهایتان استفاده کنید. یک رنگ موی تیره مثل مشکی یا قهوه ای برای رنگ موی پایه انتخاب کنید بعد رنگ موی نارنجی را لا به لای آن مانند مش اعمال کنید.

رنگ موهای پاستلی همیشه رنگ های پرطرفداری بوده اند، رنگ موهای نارنجی هم در انواع پاستلی وجود دارند. این رنگ مو برای کسانی که پوست سفید با تن سرد دارند مناسب است زیرا این رنگ به اندازه کافی گرما دارد.

 اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟