ترفندهای آرایشی برای کسانی که آلرژی فصلی دارند

آلرژی فصلی ، آبریزش بینی

خانم هایی که به آلرژی فصلی مبتلا هستند باید ترفندهای خاصی را در آرایش کردن رعایت کنند تا بتوانند علائم آلرژی فصلی مانند قرمزی چشم ها, قرمزی نوک بینی, تیرگی اطراف چشم و... را بپوشانند.

در فصل بهار و تابستان برخی از خانم ها به آلرژی فصلی مبتلا میشوند که قرمز شدن چشم ها، آبریزش بینی و عطسه و... را به همراه دارد. آلرژی فصلی در آرایش کردن خانم ها مشکل ایجاد میکند و برخی از خانم ها را مجبور میکند آرایش کردن را کنار بگذارند، در این بخش از نمناک به خانم هایی که آلرژی فصلی دارند میگوییم چگونه آرایش کنند تا علائم آلرژی فصلی را بپوشانند.آلرژی فصلی

لوازم آرایش ضد حساسیت

خانم هایی که آلرژی فصلی دارند لوزم آرایش شان با دیگران باید کمی فرق کند, تمام لوازم آرایش تان باید ضد حساسیت و باکیفیت باشد که برای پیدا کردن آن ها میتوانید از متخصص پوست کمک بگیرید. لوازم آرایش مخصوص چشم از جمله خط چشم و ریمل باید ضد آب باشند زیرا اگر چشم هایتان آبریزش داشت آرایش تان خراب نشود.

خط چشم سرمه ای

از آنجایی که آلرژی فصلی باعث قرمز شدن چشم ها میشود بهترین راه برای کمتر نشان دادن قرمزی چشم ها این است که از خط چشم سرمه ای به جای خط چشم مشکی استفاده کنید. خط چشم آبی التهاب و قرمزی چشم ها را کمتر نشان میدهد.

کانتور کردن صورت

یکی از علائم آلرژی فصلی پف کردن صورت است که با ترفندهای آرایش میتوان آن را مخفی کرد, کانتور کردن صورت به شما کمک میکند تا پف صورت تان را بپوشانید. باید روی گونه ها و نوک بینی را هایلایتر بزنید تا صورت تان از حالت پف کردگی خارج شود.

کانسیلر ضد حساسیت

آلرژی فصلی سیاهی زیر چشم را نیز به همراه دارد که با کانسیلر میتوانید آن را ناپدید کنید البته نه کانسیلر معمولی زیرا وضعیت را بدتر میکند بلکه با کانسیلر های چند کاره و ضد حساسیت.

 

کدخبر: 400370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟