مد تابستانی، تلفیق نقش ها و طرح ها /شیک پوش ها بخوانند

مد جدید تابستان بر اساس ترکیب نقش‌ها و طرح‌ها ترتیب داده شده است. شاید در گذشته، تنها لباس کمدین‌ها یا دوره گردها پر از انواع نقش و نگارهای ریز و درشت بود ولی اکنون به لطف خلاقیت و جسارت طراحان مد، همه جا، چه در سالن‌های نمایش لباس و چه در فروشگاه‌ها و خیابان‌ها، پر است از لباس‌هایی متشکل از پارچه‌های منقوش که با هنرمندی تمام، طراحی و ترکیب شده‌اند.

 در این مقاله سعی شده، نحوه تلفیق کردن لباس‌های طرح‌دار برای مناسبت‌های مختلف، با ارائه چند نمونه ارائه شود:

تلفیق بلوز راه راه و شلوار خال‌دار

بلوز را ه راه ، شلوار خال خالی. کیف‌های کلاچ ( کیف های دستی کوچک )

این استایل بخاطر جنس و نقش پارچه، ظاهری کاملاً راحت و غیررسمی دارد اما با پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند، می‌توانید با همین لباس، در یک ناهار یا شام نیمه رسمی شرکت کنید.

تلفیق پارچه‌های راه راه و چهارخانه و خال خال

اگر عاشق حس و حال اسپرت و دوست داشتنی هستید ترکیب لباس‌های راه راه و چهار خانه را پیشنهاد می‌کنیم.این دو طرح در کنار هم و با کفش‌های ورزشی سفید، حس بسیار خوشایندی بویژه برای فعالیت‌های تابستانی ایجاد می‌کنند.

شلواردم پا گشاد راه راه و کمربندهای پهن

ترکیب این شلوارها با کمربندهای پهن که طول بدن را به دو بخش کاملاً مشخص، تقسیم می‌کند، استایل بسیار دوست داشتنی و خاصی پدید می‌آورد که مناسب مهمانی‌های عصرانه تابستانی است.

پیراهن متشکل از دو نوع پارچه طرح‌دار

یک پیراهن ( زمینه خال‌دار و چین‌های راه راه ) یا بلوز شلوار سرهمی متشکل از نوع پارچه خال‌دار و راه راه ، در کنار کفش جلو بسته پشت باز پاشنه بلند و یک کیف کوچک سگگ‌دار ، ترکیب بسیار زیبایی برای مهمانی‌های تابستانی پدید می‌آورد.

 

کدخبر: 387208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟