با این روغن گیاهی سرم مژه طبیعی بسازید!

به دلیل خواص ویژه روغن کرچک و پروتئین زیاد آن، این ماده خوراکی مصرف طولانی در زمینه تقویت، رشد و استحکام موها داشته است.

اخیرا استفاده از سِرم‌های مژه، تقویت‌کننده‌های رشد و اکستنشن‌های مژه از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند. اما استفاده از هر یک از آن‌ها مستلزم وقت و هزینه زیادی است که در انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید. توصیه همیشگی ما استفاده از ترفند‌های ساده و خانگی است که مصرف آن‌ها علاوه بر مفید بودن، بی‌خطر و بدون عوارض جانبی هم هست.

۱- روغن کرچک باعث تقویت مژه‌ها می‌شود

مواد لازم:

- روغن کرچک ۱ قاشق چای‌خوری

- ۲ عدد کپسول ویتامین E

- روغن نارگیل ۱ قاشق چای‌خوری

- ظرف خالی شیشه‌ای و فِرچه ریمل ۱ عدد

به دلیل خواص ویژه روغن کرچک و پروتئین زیاد آن، این ماده خوراکی مصرف طولانی در زمینه تقویت، رشد و استحکام موها داشته است. در یک ظرف شیشه‌ای تمیز، روغن کرچک و روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید. سپس ماده درون کپسول‌های ویتامین E را خارج کنید و به سایر مواد اضافه کنید. در ظرف را ببندید و حسابی تکان دهید تا تمامی مواد کاملا با هم ترکیب شوند. در ادامه، فِرچه ریمل را به مواد درون ظرف آغشته کنید و هر شب قبل از خواب مثل اینکه ریمل می‌زنید، سرم را به مژ‌ه‌های خود بزنید. توصیه می‌کنیم قبل از زدن سرم مژه‌های خود را کاملا تمیز کنید و بعد سرم را از ریشه تا نوک مژه‌ها بزنید.

۲- روغن آرگان برای نرم و لطیف کردن مژه‌ها

مواد لازم:

- روغن آووکادو ۱ قاشق چای‌خوری

- روغن آرگان ۱ قاشق چای‌خوری

- روغن بادام ۱ قاشق چای‌خوری

- ظرف خالی شیشه‌ای و فِرچه ریمل ۱ عدد

استفاده هم‌زمان از این سه روغن باعث تحریک پیاز موها شده و به رشد بیشتر مو کمک شایانی می‌کند. حتی می‌توانید از ترکیب برای رشد بیشتر ابروهای‌تان هم استفاده کنید. هر سه روغن را در ظرف تمیز شیشه‌ای بریزید و کاملا با هم مخلوط کنید. قبلا از مصرف حتما ظرف را تکان دهید و بعد با استفاده از فرچه آن را به مژه‌های خود بزنید. سعی کنید هر شب قبل از خواب از این سرم مقوی استفاده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟