راهکارهای خرید شلوار مردانه

شلوار اهمیت ویژه‌ای در بین لباس آقایان دارد، در خرید شلوار پارچه ای و رسمی، شلوار کتان و شلوار جین به نکات متفاوتی باید دقت کرد. در هنگام خرید شلوار مردانه توجه به قد شلوار بسیار اهمیت دارد. از خرید شلوار‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد پرهیز کنید و شلواری بخرید که در آن احساس راحتی می‌کنید.

 شلوار نقش مهمی در تیپ و استایل مردان بازی می‌کند. انتخاب یک شلوار مناسب می‌تواند ضامن خوش تیپی شما باشد. ستاره قصد دارد تا شما را با نکات مهمی آشنا کند که در هنگام خرید شلوار مردانه باید به آن‌ها توجه کنید. با در نظر گرفتن این نکات مطئن باشید که بهترین و مناسب ترین شلوار را خریداری می‌کنید.

انتخاب شلوار با قد مناسب

شلوار مردانه بسیار مهم و تاثیر گذار است زیرا پایه و اساس استایل شماست. شما باید پیراهن یا تی شرت و یا هر لباسی که قصد دارید بپوشید با شلوار خود هماهنگ کنید. شما با انتخاب شلوار می‌ توانید کاری کنید که بلند قدتر یا کوتاه قدتر به نظر برسید و یا حتی کاری کنید که شکمتان کوچکتر به نظر برسد. موضوع مهم و کلیدی در خرید شلوار مردانه، انتخاب درست قد شلوار است. به طور کلی بر اساس سلیقه فرد و نوع شلوار قد شلوار به یکی از ۴ حالت زیر انتخاب می‌شود.

حالت اول: شلوار کاملا روی کفش قرار می گیرد و کمی حالت چین دار و پف دار به خود می گیرد.

حالت دوم: شلوار کاملا روی کفش قرار می گیرد و ساق کفش را می پوشاند ولی حالت پف به خود نمی گیرد. فقط کمی چروک می خورد.

حالت سوم: شلوار کاملا ساق کفش را می پوشاند ولی هیچ کیس و چروکی ایجاد نمی شود.

حالت چهارم: شلوار کمی از ساق کفش را می پوشاند و کاملا بدون چروک می ایستد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟