راهکارهای داشتن موهایی سالم و زیبا

برای داشتن مو‌هایی زیبا لازم نیست به روش‌های خطرناک و شیمیایی متصل شوید، به کمک روش‌های خانگی مناسب می‌توانید مو‌هایی زیبا و خوش حالت برای خود به ارمغان بیاورید در اینجا به معرفی راه کار‌های خانگی مناسب برای داشتن مو‌هایی زیبا و شفاف می‌پردازیم.

با موی خیس نخوابید

خوابیدن با موی خیس سبب شکننده شدن مو‌های سر و آسیب دیدن آن‌ها می‌شود پس اگر نمی‌خواهید به موخوره دچار شوید به هیچ وجه با موی خیس نخوابید.

راه حلی آسان برای خانم های فراری از شوره سر

اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که شوره سر امانتان را بریده است موی خشک خود را با کتیرا و زرده‌ تخم مرغ بشویید.

ماسک مناسب برای رفع موخوره سر

برای جلوگیری از موخوره ۲ قاشق عسل را با یک قاشق غذاخوری سرکه و یک قاشق غذاخوری روغن بادام مخلوط کنید و آنرا به مدت ۳۰ دقیقه بر روی نوک مو‌های خود قرار دهید و سپس آنرا با آب گرم بشویید.

خشکی موی خود را چگونه برطرف کنید

برای بر طرف شدن خشکی مو، تخم مرغ را با روغن زیتون یا روغن بادام و عسل و سدر ترکیب کنید و به مدت ۳۰ دقیقه روی مو قرار دهید و سپس بشویید، این ماسک مو‌ها را مرطوب می‌کند همچنین می‌توانید تخم مرغ را با روغن زیتون یا روغن بادام و عسل ترکیب کنید و به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بر روی مو قرار دهید و سپس بشویید، این ماسک مو‌ها را مرطوب می‌کند.

ساختمان موی سر خود را بسازید

یک قاشق سرکه سیب را با دو قاشق روغن زیتون و سه عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت سی دقیقه روی مو‌ها بگذارید و سپس آن را بشویید، این ماسک برای ساختمان مو عالی است.

برای داشتن موهایی درخشان تر چه کنیم؟

یک دوم فنجان کدو حلوایی پخته را با ۲ قاشق غذاخوری عسل به خوبی مخلوط کنید تمام آن چیزی که برای مو‌هایی درخشان‌تر نیاز دارید همین دستور ساده است، کافی است تا این ترکیب را بر روی موی خود به آرامی بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی موهایتان بماند و سپس مو‌های خود را زیر دوش بشوئید.

موهایی براق با سیب زمینی

اگر به دنبال داشتن مو‌هایی زیبا، براق و درخشان هستید کافی است تا سیب زمینی را با عسل و تخم مرغ مخلوط کنید و این ماسک را بر روی سر خود قرار دهید ترکیب سیب زمینی و عسل همیشه سبب شفافیت و درخشش موها می‌شود.

آب برنج را بر روی موی خود بریزید

برای داشتن مو‌هایی خوش حالت و خوش فرم آب برنج را بر روی مو‌های خود بریزید و پس از گذشت ۲۰ دقیقه آن را ملایم بشویید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟