با این رنگ موی جذاب تر جلوه می کنید

تعداد زیادی از سلبریتیهای مشهور که اخبار و جلد مجله ها را از آن خود کرده اند با رنگ موهای تیره دیده می شوند، اما تغییر ناگهانی رنگ مو به رنگ تیره چالشهایی ایجاد می کند که بهتر است پیش از انجام این کار با آنها آشنایی داشته باشید. اگر به فکر رنگ موی تیره هستید این چند نکته را در نظر بگیرید. 

ابرو ها
اگر تغییری کلی در رنگ موی خود ایجاد می کنید حتما باید رنگ ابروها نیز تغییر کنند. پس بهتر است همراه با رنگ مو رنگ ابروی مورد نظر خود را پیش از آن انتخاب کنید. ابروها حتما باید رنگ شوند یا از مداد و سایه ابرویی بسیار با کیفیت استفاده کنید که حالتی کاملا طبیعی به جا گذارد، در غیر این صورت مشکل رنگ ابرو کاملا واضح خواهد بود. برای طبیعی ترین حالت، رنگ ابرو را 1 یا 2 درجه روشن تر از موها انتخاب کنید.

رنگ ریشه
توجه کنید که اگر موهای طبیعی شما رنگی روشن دارد هر چهار هفته مجبور به رنگ ریشه خواهید بود. زیرا اندکی ریشه موی تیره در بین موهای بلوند قابل قبول یا حتی جذاب و جالب است اما برعکس آن معمولا توصیه نمی شود. اگر رنگ موی خودتان نیز تیره است و تفاوت آن حدودا 2 درجه، دچار مشکل نخواهید بود.

تغییر به سمت بلوند

تغییر دوباره رنگ تیره به بلوند به هیچ عنوان غیرممکن نیست اما کار ساده ای نیست و ایجاد رضایت از آن معمولا بعید است. این کار بدون شک صدمه جدی به موهای شما وارد می کند و با هیچ نوع مواد تقویتی و غیره نمی توانید از آن جلوگیری کنید پس اگر از دسته افراد تنوع طلب هستید این کار به شما پیشنهاد نمی شود. برای این کار باید حداقل آینده کوتاهی برای گذراندن با موهای تیره خود در نظر گرفته باشید.

روتین آرایشی
قبل از ایجاد چنین تغییر بزرگی خود را برای نوع جدیدی از آرایش آماده کنید زیرا روتین آرایشی شما تغییر خواهد کرد. آرایشی که احتمالا با موی بلوند زیبا به نظر می رسد برای موی مشکی بیش از اندازه غلیظ است و شاید در بعضی موارد حتی کافی نیست. برای آرایش مناسب موی تیره باید به میانگینی بین این دو نوع کلی آرایش دست پیدا کنید. لازم است با موهای جدید خود کمی تمرین آرایش کنید و هرگز همان آرایش قبلی را ادامه ندهید. هر گاه سردرگم بودید به یاد داشته باشید، با موهای تیره یک خط چشم گربه ای صاف و واضح، همیشه انتخابی درست و جذاب است. توجه داشته باشید که گاهی حتی نیاز دارید که رنگ کلیپس، گیره مو، روبان یا روسری خود را نیز تغییر دهید.

کدخبر: 311492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟