هفته داغ نسکافه‌ای با یک ترکیب خنک و هنری

انتخاب هفته، یک تیپ هنری زنانه با ترکیب رنگ‌های روشن و تابستانی است.
شال نسکافه‌ای از دونابل
یک شال ساده با رنگ نسکافه‌ای برای شروع یک استایل هنری و خاص انتخاب خوبی است که به سادگی با رنگ‌های دیگر همنشین می‌شود. این شال را از برند ایرانی دونابل انتخاب کنید.
لباس این هفته
تونیک تابستانی از ال سی وایکیکی
می‌توانید برای این استایل از مانتو تابستانی یا یک تونیک بلند استفاده کنید. یک تونیک آستین بلند ساده از ال سی وایکیکی (LC Waikiki) می‌تواند برای ترکیب رنگی کرم و نسکافه‌ای شما انتخاب خوبی باشد.
لباس این هفته

شلوار خمره‌ای با مد سال از مانگو
یکی از مدهای تابستانه سال 2017 شلوار خمره‌ای است. راه راه هم از طرح‌های ترندی (Trendy) پرطرفدار امسال است. هر دو ترند را با هم در شلوار مانگو (Mango) تجربه کنید.
لباس این هفته
کیف دستی راحت و کاربردی از باتا
برای این استایل یک کیف دستی ساده و در عین حال راحت و کاربردی می‌خواهید. کیف دستی باتا (Bata) با جزییات ظریف و خاصش برای تیپ تابستانی شما مناسب است.
لباس این هفته
کفش چرم عسلی از پانیسا
هیچ چیزی به اندازه یک کفش راحت و سبک نمی‌تواند شما را در یک روز طولانی، سرحال نگه دارد. این کفش تخت چرم، از برند ایرانی پانیسا، به خوبی با استایل شما جور می‌شود.
لباس این هفته
گردنبند خاص و مدرن از مانگو
اگر این استایل هنوز هم چیزی کم داشته باشد، آن یک اکسسوری متفاوت و خاص است که حال و هوای هنری این تیپ را کامل کند. برند مانگو (Mango) می‌تواند یک گردنبند مهره‌ای مدرن و دوست‌داشتنی به شما پیشنهاد بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لباس این هفته

کدخبر: 300351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟