سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز ۲۳ فروردین از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا از جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از جاده چالوس ممنوع است، افزود: آمدوشد تمامی تریلر‌ها در محور هراز نیز همچنان ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در جاده‌های چالوس و هراز از ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ جمعه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟