امام جمعه قزوین: شاهد ‌فاصله طبقاتی و کاخ‌نشینی برخی مسئولان هستیم

عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در سی و هفتمین سالگرد شهید ترور Assassination سردار سرتیپ پاسدار شهید مرتضی آقائی که در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با نگاه اجمالی به آرمان‌های شهدا پی به عدالت جویی و پای کار ایستادن آنها برده که باید سرلوحه خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: قرآن برای رعایت قسط و عدالت در جامعه، از بین بردن فاصله کوخ‌نشینان با کاخ‌نشینان و پیمودن مسیر سعادت نازل شده در حالی که این امور از آرمان‌های اصلی شهدا بودند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد پارتی بازی، فاصله طبقاتی و کاخ‌نشینی مسئولان هستیم در حالی که نباید با مسیر شهدا فاصله داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مردم بوده و باید در این زمینه اقدامات جدی در سطح جامعه انجام شود، افزود: کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان» سر می‌دادند به امر به معروف و نهی از منکر اعتقادی نداشته و در این مسیر کاستی داشتند.

وی گفت: شهدا امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه خود قرار داده و در پی زنده کردن معروف در جامعه بودند.

عابدینی با بیان اینکه انقلاب به تمام جهان صادر شده است، گفت: علیرغم فتنه‌ها امروز با افتخار انقلاب در دیگر کشورها توسعه یافته است.

وی ادامه داد: انقلاب برای ما غنا و سربلندی و عزت به ارمغان آورد در حالی که نباید با چپاول و غارت، دروغ و نفاق در جامعه به خون شهدا بی‌حرمتی شود.

منبع: تسنیم

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟