بهره برداری از سامانه ویدئو کنفرانس در دادگستری استان البرز

احمد فاضلیان، در این مراسم افتتاح ویدئو کنفرانس را اتفاقی تاریخی برای دادگستری استان البرز دانست و گفت: این اتفاق مهم که با همکاری و تلاش معاونت‌ آمار و فن‌آوری اطلاعات و معاونت مالی و پشتیبانی دادگستری استان رقم خورده می‌تواند دستاوردهای مهمی در حوزه آموزش و ارائه همزمان دوره‌های آموزشی در شهرستان‌ها و مجتمع‌ها، ارتباط مستقیم با حوزه‌های قضایی، برگزاری جلسات مشترک مدیریتی و ارتباط با مردم در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

وی افزود: راه‌اندازی سامانه ویدئو کنفرانس در استان البرز با سختی‌ها و موانع جدی روبه‌رو بود ولی با همتی که در همکاران معاونت انفورماتیک وجود داشت این اتفاق مهم رقم خورد و اکنون استان البرز جزو معدود استان‌های دارای این سامانه در کشور است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به برنامه دادگستری استان البرز برای توسعه این سامانه در حوزه‌های قضایی بیان کرد: در سال‌های اخیر در راستای برنامه سه ساله توسعه استان البرز، گام‌های مهمی برای پیشرفت و تعالی دادگستری استان برداشته شده و حوزه آی تی نیز از این پیشرفت‌ها بی‌نصیب نبوده است؛ تلاش شده کلیه نیازهای سخت افزاری و نرم افزای همکاران در سطحی بالا فراهم شده و در اختیارشان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: چشم انداز ما برای آینده داشتن قوه قضائیه‌ای مدرن و به‌روز است که امور با سرعت و دقت بیشتری انجام شود و اراده لازم برای تحقق این هدف در مجموعه دادگستری استان وجود دارد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز از راه اندازی سامانه ویپ(VOIP) تصویری برای مدیران تا قبل از پایان سال 96 نیز خبر داد و تصریح کرد: استان البرز در زمینه ویپ، تنها استان کشور است که همه کارکنان آن دارای سیستم ویپ هستند و می‌توانند ارتباط امن و کم هزینه‌ای با یکدیگر داشته باشند.

در این نشست شورای معاونین، روسا و دادستان‌های هر یک از حوزه‌های قضایی متصل به سامانه ویدئو کنفرانس توانستند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ویدئو کنفرانس 2

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟