نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال ایران در انزلی برگزار خواهد شد

به گزارش رکنا از گیلان، امین جلائی، سرپرست هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان گیلان از برگزاری نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال ایران در ساعت ۱۷ پنجشنبه (۱۸ خرداد ماه) سال جاری خبر داد و افزود: این جشنواره در اسکله گردشگری بندرانزلی و با مشارکت اداره کل بنادر ودریانوردی استان گیلان برگزار می‌گردد. 

وی همچنین ادامه داد: جشنواره مذکور با حضور چند کمیته ورزشی از جمله کمیته جت اسکی و جت بت، کمیته موج سواری، کمیته اسکی روی آب، کمیته ماهیگیری و کمیته ورزش‌های هوایی جهت پرواز در محدوده اسکله با پاراموتور و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آغاز جشنواره همراه خواهد بود. 

جلائی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت استفاده از ظرفیت دریاها و تبدیل آن به فرهنگ‌عمومی، اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در راستایی تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌باشد. 

سرپرست هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان گیلان در پایان ضمن درخواست همکاری تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال ایران، تصریح کرد: این جشنواره می‌تواند به گردشگری ورزشی استان گیلان کمک زیادی نماید.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 897813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟