بازدید سرزده سرپرست فرمانداری قزوین از اداره کل غله و بازرگانی

به گزارش رکنا ازقزوین، با توجه به نارضایتی‌های ایجاد شده در خصوص کیفیت آرد مصرفی نانوایان، غلامحسن اسلامی صدر سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین به همراه نجفی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار به صورت سرزده از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بازدید کرد.

 اسلامی‌صدر در این بازدید ضمن حضور در آزمایشگاه اداره غله تصریح کرد: کیفیت آرد مصرفی نانوایان مهمترین اصل در پخت نان است، انتظار داریم آرد در بالاترین حد کیفی خود به دست نانوایان برسد تا برخی مشکلات به وجود آمده در این حوزه برطرف شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت بررسی کیفیت گندم،  افزود: این ماه مهمترین زمان در حوزه گندم است و کارشناسان جهاد کشاورزی باید کیفیت گندم های مزارع استان قزوین را بررسی و در صورت پایین بودن کیفیت برای تقویت آن چاره‌اندیشی کنند؛ به هیچ وجه نباید از استانداردهای آرد و گندم عدول کنیم بلکه باید در برابر عرضه گندم و آرد بی کیفیت ایستادگی کنیم چرا که رضایت مردم برای ما اهمیت بالایی دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اظهار کرد: نظارت بر کارخانه های تولید آرد در قزوین باید به صورت جدی تری صورت بگیرد و اجازه ندهیم گندم های بی کیفیت وارد عرصه تولید آرد ویژه نانوایان شود، همچنین وزن کیسه های آرد تولیدی کارخانه ها  از دیگر مسائلی است که باید نظارت جدی تری بر آن صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از گلایه های نانوایان این است که نمی دانند چرا سهمیه آردشان کم شده است با توجه به این که کاهش سهمیه کاملا هوشمند و سیستمی و براساس کارتخوان صورت می‌گیرد، از اداره غله انتظار داریم به هر فردی که مراجعه می‌کند و در این خصوص سوال دارد، به صورت کامل توضیح دهند که به چه علت سهمیه کم شده و او را راهنمایی کنند.

منبع:روابط عمومی فرمانداری

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 897254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟