ارتقاء آموزش و توانمندسازی راهبردی منابع انسانی اصل هویت بخشی به انسان

به گزارش رکنا از اصفهان؛  در این نشست مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: ۱۵۰۰ نفر در سطح این شرکت مشغول به خدمت می باشند.

وی  در ادامه اظهار داشت:  بیشترین افتراق در حوزه نیروی انسانی تفکیک افراد به دسته های مختلف می باشد که در حوزه های مدیریتی و برنامه ریزی های سازمانی و ارائه آمار و اطلاعات در نظام های اداری بر اساس موازین تعریف شده  ،لازم و حتمی است اما باید نگاه ما نسبت به نیروی انسانی  و حوزه آموزش به صورت سرمایه گذاری ملی و اجتماعی تعریف شود و این دیدگاه را در تمام شاخصه ها و مولفه ها ی منابع انسانی به خصوص در حوزه ایمنی داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل خاطر نشان کرد:  باید برای این جامعه ۱۵۰۰ نفری بدون هیچ گونه دسته‌بندی و سختگیری ،توانمندسازی های لازم را در بسیاری از ابعاد از جمله آموزش اجرا کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان اظهار داشت:  نگاه طبقه بندی به افراد یک سازمان به طور قطعی آفت است و در میان مدت سازمان را دچار چالش می کند و ممکن است همین امر تعادل روحی نیروهای انسانی را به خطر بیندازد.

مهندس دادخواه ابراز داشت : سرمایه اجتماعی ما تمام نیروها در هر دسته و طبقه می باشند و موظفیم  تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح دانش با توجه به شخصیت انسانی نیروها را  به کار بگیریم چرا که اگر فردا همین شخص که در شرکت توزیع برق اصفهان مشغول به خدمت بوده شرایط ادامه همکاری را نداشته باشد  ، با آموزش های که در این ساختار به ایشان ارائه شده همچنان می تواند نیروی موثری برای رشد و  ارتقای کشور باشد ،پس انسانها را تبدیل به سرمایه ملی و اجتماعی نماییم .

وی در توصیه ای به مدیران گفت : باید نگرش های خود را نسبت به فرصت های مختلف از جمله موضوعات آموزشی و ایمنی و دیگر شرایط رشد و ارتقاء همکاران در رسته های مختلف تغییر دهیم  و برای این مهم باید قوانین و قواعد لازم را برای این گونه ساختار ها پیدا کنیم  و در راستای توانمندسازی  راهبردی منابع انسانی گام های بلندی را برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد : به طور قطع در کانون ارزیابی مدیران بیش از گذشته به این موضوعات خواهیم پرداخت به خصوص در حوزه ایمنی این رویکردها باید با دقت بیشتری همراه باشد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 897204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟