اشتغال بیش از هزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان فارسان

به گزارش رکنا از شهرکرد - سید هادی صالحی از فعال‌سازی شهرک صنعتی جونقان خبر داد و گفت: زیرساخت گاز با مصرف صنعتی در این شهرک ایجاد و ۱۴ مگاوات نیز به ظرفیت برق آن اضافه شده است.
فرماندار فارسان افزود: مسئله ۶ کارخانه‌ای که مشکل سرمایه در گردش یا حقوقی داشتند نیز مرتفع شده است.
وی با بیان اینکه مجموعه فولاد بام ایرانیان تمام مجوز‌های لازم را دریافت کرده است، افزود: حدود یک‌هزار میلیارد تومان در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است و با بهره‌برداری از آن تا حدود ۳۰۰ نفر می‌توانند مشغول به کار شوند.
فرماندار فارسان گفت: پیگیری راه‌اندازی مجتمع فناوران در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در فیل‌آباد نیز در دستور کار است.

صالحی با بیان اینکه حدود ۴۰ هکتار زمین به شهرک صنعتی در منطقه باباحیدر واگذار شده و درنظر داریم این ناحیه را به یک صنعت مادر واگذار کنیم، افزود: قریب به ۸۰ هکتار پیرامون این ناحیه، شهرک انرژی واقع شده است که از نظر تامین برق و ایجاد اشتغال ظرفیت قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح شهرک صنعتی گوجان جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است، گفت: در حال حاضر این پروژه در مرحله مطالعاتی قرار دارد و نقطه جغرافیایی آن مشخص نیست.

فرماندار فارسان از اتمام مرحله مطالعاتی مجموعه دامپروری ۲ هزار رأسی جونقان خبر داد و گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار و در راستای به ظرفیت رساندن کشتارگاه صنعتی جونقان در روز‌های آتی کلنگ‌زنی می‌شود.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 896494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟