کشف بیش از 6 کیلوگرم تریاک در ملکان

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "علی ریحانی " با اعلام این خبر گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در خانه باغ خود اقدام به فروش مواد مخد ر می نماید موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم، مخفیگاه و محل فعالیت متهم را در یک خانه باغ در یکی از محلات شهر ملکان شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی گفت : مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 5 کیلو و 825 گرم مواد مخدر از نوع تریاک 125 گرم سوخته تریاک، یکدستگاه کارت خوان ،یکدستگاه ترازوی توزین کشف و 4 نفر سوداگر مرگ را دستگیر و یکدستگاه خودرو توقیف شد.

در ادامه فرمانده انتظامی ملکان گفت: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مخدر مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "ریحانی" همچنین در خصوص کشف 410 گرم مواد مخدر دیگر نیز اظهار داشت : ماموران کلانتری 11 از نگهداری مواد مخدر در منزلی در سطح شهر ملکان مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی فزود: ماموران با شناسایی عامل تهیه و توزیع مواد مخدر به آن مکان اعزام و ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از حیاط منزل متهم ، 380 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 30 گرم سوخته تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد،خاطرنشان کرد: پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر مصمم است و همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه می باشد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 895990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟