دستگیری قاچاقچیان لوازم خانگی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ رسول امامی بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت 2 نفر در زمینه قاچاق لوازم خانگی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی و رصد هوشمندانه خود در نهایت انباری که متهمان در آن اقدام به دپوی کالاهای قاچاق می کردند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی از آن بازدید به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:در این عملیات 29 دستگاه آب سردکن ، یک دستگاه یخچال ساید و 4 دستگاه ال ای دی خارجی که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف، 2 دستگاه خودروی سواری پراید و تیبا توقیف و هر دو متهم نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کل این کشفیات 7 میلیارد و 200 میلیون ریال است از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت:  قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 893271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟