جانمایی چند منطقه برای ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار

به گزارش رکنا از اردبیل،  شهردار اردبیل با اعلام این خبر، در جلسه ساماندهی وانت‌بار‌های میوه‌فروش در اردبیل گفت: با توجه به این‌که وانت‌بار‌های میوه‌فروش در شهر موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است، بنابراین ساماندهی این وانت‌بار‌ها جزو اولویت‌های اصلی شهرداری در سال جاری قرار گرفته است.

محمود صفری هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌بار‌های میوه‌فروش در اردبیل را جلب رضایتمندی مردم دانست و افزود: قرار است بازارچه‌های مختلف میوه و تره‌بار ایجاد و تحویل فعالان این عرصه شود.

وی گفت: ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر اقدامی ارزشمند جهت نظم و ساماندهی وانت بار‌های میوه‌فروش است که تحقق آن منجر به کاهش ترافیک در اردبیل خواهاد شد.

شهردار اردبیل با درخواست کمک از راهنمایی و رانندگی در بحث ساماندهی وانت‌بار‌ها گفت: با ساماندهی وانت بار‌ها از ایجاد ترافیک و همچنین سد معبر و سایر مشکلات در این نقاط مختلف شهر جلوگیری می‌شود.

صفری همچنین از تجهیز خودرو‌های راهنمایی و رانندگی به دوربین‌های محرک جهت کنترل ترافیک خبر داد و گفت: در ادامه هوشمندسازی شهر و کنترل ترافیک، تقاطع‌ها و خیابان‌های اصلی به دوربین کنترل ترافیک مجهز می‌شود.

منوچهر علیپور، رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل هم در این جلسه از آمادگی راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل برای ساماندهی وانت‌بار‌های میوه‌فروش خبر داد و گفت: ساماندهی وانت‌بار‌ها در کاهش ترافیک سطح شهر موثر بوده و راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح یاریگر شهرداری است.

وی افزود: ساماندهی وانت‌بار‌ها از کنار خیابان‌ها و معابر شهری یکی از مطالبات مردم طی سال‌های گذشته است و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر ساماندهی آن‌ها عملیاتی شود.

 

کدخبر: 892756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟