کشف کالاهای قاچاق در اورامانات/ از گوشی های آیفون تا کیا اوپتیما

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس پاوه مبنی بر اینکه صاحب یک مغازه گوشی فروشی اقدام به نگهداری و فروش گوشی های تلفن همراه قاچاق و ریجستری نشده می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پاوه با انجام کارهای اطلاعاتی واحد صنفی مذکور را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ها 13 دستگاه گوشی تلفن همراه شامل 6 دستگاه آیفون 13 پرومکس، 6 دستگاه آیفون 12 پرومکس و یک دستگاه آیفون 12 کشف شد.

سردار جاویدان در پایان با بیان اینکه ارزش محموله گوشی های تلفن همراه کشف شده طبق نظر کارشناسان به 8 میلیارد ریال می رسد، گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

توقیف خودرو قاچاق با ارزش میلیاردی در جوانرود 

سردار جمال سلمانی جانشین انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی جوانرود حین گشتزنی به یک دستگاه خودرو کیا اوپتیما مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی مدارک خودرو متوجه قاچاق بودن آن شده و نسبت به توقیف و انتقال آن به پارکینگ اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش خودرو قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 30 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خودرو توقیفی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و همچنین در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار سلمانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

نازی حاجی علی  اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 890057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟