در تأمین  کالاهای اساسی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان مشکلی نداشتیم/ نظارت ها بر اصناف تشدید شود/ استقرار سه دستگاه مینی بوس در مسیر هشترود _تبریز جهت جابجایی مسافرین و دانشجویان

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضا توری در این جلسه با اعلام رضایت از تلاش همه مسئولان ادارات متولی در جهت تامین کالاهای اساسی در عید نوروز وماه مبارک رمضان گفت: با تلاش و پیگیری هایی که توسط مسئولین از استان و شهرستان شد خوشبختانه در مورد تامین کالاهای اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان مشکلی پیش نداشتیم .

وی ادامه داد:ولی جا دارد ادارات صمت و جهاد و تعزیرات حکومتی طبق روال سابق به نظارت خود از کلیه اصناف ادامه دهند واین نظارت ها را تشدید نمایند.

توری با اشاره به اینکه عدم درج قیمت و صدور فاکتور و نشان ندادن   فاکتور به مشتری جرم و تخلف است از همه اصناف وکسبه خواست که قیمت مصوب را برروی اتیکت های مخصوص درج نموده ودر معرض دید مشتریان قرار دهند .

فرماندار هشترود تصریح کرد:طبق گفته مسئولان تعزیزات هریک از تخلفات ذکر شده بیش از ۱۰ میلیون تومان  جریمه دارد و در صورت محرز شدن تخلف این جریمه باید پرداخت گردد.

توری دریافت هرگونه قیمت اضافی از مشتریان را خلاف قانون برشمرد و از اداره صمت خواست با چنین افرادی برخورد کرده ودرصورت تکرار با تشکیل پرونده به تعزیرات  معرفی نماید.

فرماندار هشترود در ادامه به مستقر شدن سه دستگاه مینی در مسیر هشترود به تبریز در اسرع زمان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اکثر دانشجویان و اهالی جهت مراجعه دانشگاه و مراکز درمانی مجبور هستند از سواری های برون شهری استفاده کنند ودر  این رفت و آمدها اکثر خانواده ها با هزینه های هنگفتی روبرو می شوند که جهت جلوگیری از این هزینه ها استقرار سه خط مینی بوس کمک شایانی به مسافران و اهالی  خصوصا دانشجویانی که هر هفته در رفت و آمد هستند خواهد کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود IMG_20230426_094142_299

 

 

کدخبر: 887746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟