کلاهبرداری 500 میلیارد ریالی به بهانه خرید مواد غذایی/ پلیس کرمانشاه کشف کرد

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی حدودا ۴۲ ساله پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید موادغذایی با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران کلانتری ۲۵ دولت‌آباد موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی با بیان اینکه ماموران این کلانتری پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم فراری را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، گفت: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری به ملغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

جاویدان در پایان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳ نفر از کلاهبردار دستگیر شده شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 884037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟