تمهیدات ویژه مدیریت شهری برای شب‌های قدر

به گزارش رکنا از اصفهان؛علی قاسم‌زاده روز نوزدهم فروردین‌ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه نوروز امسال تمامی دستگاه‌ها در کنار هم قرار گرفتند تا میزبانی شایسته‌ای از میهمانان نوروزی انجام شود، اظهار کرد: در مجموع برآیند مثبتی از عملکرد مجموعه مدیریت شهری در خدمت‌گذاری به مسافران نوروزی حاصل شد.

او با قدردانی از فعالیت نیروهای شهرداری، پلیس راهور و دیگر دستگاه‌ها در ایام نوروز افزود: سامانه «اصفهان‌من» در نوروز ۱۴۰۲ برای استفاده مسافران رونمایی شد و در آینده نیز تمام خدمات شهرداری از مسیر این سامانه ارائه می‌شود، البته اکنون تعدادی از خدمات روی این سامانه بارگذاری شده و سایر خدمات نیز به تدریج بارگذاری می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این سامانه قابلیت ارائه تمام خدمات شهری در حوزه‌های مختلف را دارد، گفت: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که اگر دستگاه‌های دیگر نیز بخواهند از این مسیر خدمت ارائه دهند، امکان‌پذیر باشد.

او با تأکید بر اینکه سامانه اصفهان‌من درگاه مشترک ارائه خدمات الکترونیک به شهر اصفهان است، گفت: مردم برای دریافت خدمات شهری می‌توانند این سامانه را روی تلفن همراه خود نصب کنند.

قاسم‌زاده با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در نقاط مختلف شهر جلسات جزء خوانی قرآن کریم در حال برگزاری است و در شب‌های قدر نیز در برنامه‌های مختلف مذهبی میزبانی ویژه‌ای از شهروندان می‌شود.

او ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری همچون گذشته در کنار برگزاری مراسم‌، خدمات خود را در حوزه‌های حمل‌ونقل و خدمات شهری به‌ویژه در نقاطی مانند گلستان شهدا و بعضی مساجد که تراکم جمعیت وجود دارد، ارائه می‌کند.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 883173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟