جابه جایی بیش از ۴۶۵ هزار مسافر نوروزی از طریق شبکه‌های حمل و نقلی استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: براساس آخرین آمار بدست آمده در بخش ریلی تعداد سفر تا کنون در طرح نوروزی ۱۴۰۲ بصورت تجمعی ۵۱ سفر و تعداد مسافر در همین بازه ۱۹ هزار و ۴۴۰ نفر بوده که مقصد نهایی مشهد و بندرعباس و شهرهای بین مسیر تهران و یزد بوده است. 

وی اذعان داشت: در این بخش در مقایسه با تاریخ مشابه طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۱۸ درصدی تعداد سفر و ۱۱ درصدی مسافر بوده‌ایم. 

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در بخش جاده‌ای بیش از ۳۱ هزار و ۵۰۰ سفر (با صورت وضعیت)، با تعداد مسافر بیش از ۳۷۱ هزار و ۹۰۰ نفر ثبت شده است که در مقایسه با تاریخ مشابه طرح نوروزی ۱۴۰۱ به صورت تجمعی تعداد مسافر در این بخش دو درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

وی گفت: در حوزه حمل و نقل هوایی در طرح ‌نوروزی ۱۴۰۲ تعداد کل نشست و برخواست هواپیما تاکنون ۶۵۰ مورد بوده است که از این تعداد ۵۵۴ مورد داخلی و مابقی بین المللی بوده است

کحال‌زاده اذعان داشت: سال گذشته در این ایام برای بخش هوایی‌ ۸۱۴ مورد نشست و برخواست هواپیما انجام پذیرفته که بر این اساس شاهد ۲۰ درصد کاهش بوده‌ایم. وی عنوان کرد: در پروازهای داخلی فرودگاه اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ هزار و ۳۰۰ مسافر پذیرش شده و افزون بر ۳۳ هزار و ۲۰۰ مسافر اعزام شده است. 

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در پروازهای بین‌المللی فرودگاه اصفهان در این بازه زمانی افزون بر چهار هزار و ۸۰۰ مسافر پذیرش و پنج هزار و ۵۰۰ مسافر اعزام شده است. 

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 882916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟