خیرین شهرستان سرعین الگوی موفقی برای جامعه خیرین استان هستند

به گزارش رکنا از اردبیل، حجت الاسلام محمد شیرعلیپور امام جمعه شهرستان سرعین در خطب های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدامت خوب اهالی شهرستان سرعین در ساخت 28 مرکز آموزشی و ورزشی در مدارس گفت : در پیشگاه خداوند متعال کسانی که باری را از دوش مومنی برمی دارند جز بندگان نیک خدواند هستند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در سال 75 دچار زلزله شده بود و مدارس روستایی نیز دچار خسارت شده و سالها بود که دانش آموزان در کانکس ها به تحصیل مشغول بوده اند اظهار داشت نیک اندیشی خیرین شهرستان بویژه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان توانسته اند بار بزرگی را از آموزش وپرورش بردارند که این یک کار بزرگ و شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام شیرعلیپور با تاکید بر اینکه نهاد های فرهنگی باید در حوزه تبلیغات از الگوهای موفق به نیکی یاد کنند اظهار داشت این عمل موفق خیرین در کمتر از 4 سال می تواند یک الگوی موفق در سطح استان باشد که باید ضمن تقدیر شایسته از ایشان اعمال نیک آنها معرفی شود.

حجت الاسلام شیرعلی پور امام جمعه شهرستان سرعین در ادامه خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به فعالیت بزرگ خیرین در حوزه مدرسه سازی و حذف کانکس از مدارس گفت ، یکی از خصوصیات اهالی شهرستان خبر بودن آنهاست که به عنوان یک شاخص بزرگ فرهنگی باید در محافل مختلف معرفی شود .

امام جمعه سرعین در ادامه به اشاره به اینکه مسئولان باید در خدمت مردم باشند افزود مسئولان باید بدون هر گونه گله گویی در خدمت راهگشایی مشکلات مردم حرکت کنند و امید را به مردم تزریق نمایند.

مولاخواه/

کدخبر: 881276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟