رصد هوایی محورهای مواصلاتی توسط فرمانده انتظامی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، سردار "یحیی الهی" طی بازدید هوایی از وضعیت امنیتی، ترافیکی محورهای مواصلاتی استان لرستان، از همکاران پلیس راه و راهور و  سایر دستگاه های خدمات رسان از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس و دیگر سازمان ها که در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با توجه به شروع نیمه دوم تعطیلات نوروزی حجم تردد خودروها رو به افزایش است و در آزاد راه ها و راه های اصلی  استان لرستان شاهد ترافیک نیمه سنگین خواهیم بود که با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری رانندگان با پلیس امیدواریم شاهد گره و چالش ترافیکی خاصی نباشیم.

فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: تمامی کارکنان این فرماندهی اعم از انتظامی، راهور و پلیس راه همچون گذشته به صورت صد در صدی آماده ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به مسافران نوروزی هستند و به حول قوه الهی در پایان تعطیلات عملکرد قابل قبولی در تمامی زمینه ها به خصوص شاهد کاهش هر چه بیشتر تصادفات باشیم.

سردارالهی در پایان با بیان اینکه همه تلاش پلیس و سایر دستگاه ها این است که هموطنان عزیز سفری ایمن داشته باشند به رانندگان و مسافران نوروزی توصیه کرد، نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند و در زمان خستگی و خواب آلودگی سفر نکنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 879949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟