کشف بیش از 41 کیلو گرم تریاک در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار"یحیی الهی" در تشریح  این خبر بیان داشت: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های بروجرد و چگنی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط 4 سوداگر مرگ با 3 دستگاه خودروی سواری مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچیان مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با 3 دستگاه خودروی سواری  در حال انتقال محموله های مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های  همجوار می باشند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان بروجرد و چگنی پس از هماهنگی قضائی در محور های مواصلاتی  موفق شدند خودروی های مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنان 41 کیلو  و 250 گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری 4 سودان گر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 879554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟