آغاز به‌ کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل، میرجعفریان در نشست ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ «پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو» و نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد خدمات سفر استان اردبیل ملزم به اجرای مصوبات این ستاد هستند و از این نشست به بعد، مصوبات ستاد به‌صورت میدانی پیگیری می‌شود.

وی افزود: اقدامات برخی از کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد خدمات سفر، کافی و قابل‌قبول نیست و این دستگاه‌ها باید در فرصت باقی‌مانده اقدامات خود را تکمیل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در کنار تمام تمهیداتی که به‌منظور رقم زدن سفری خوب برای گردشگران انجام می‌شود، لازم است که جاذبه‌های استان در سطح ملی معرفی شوند تا مسافران در همان مبدأ مقصد خود را انتخاب کنند.

همچنین در این نشست، حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر، ۲۲ اسفند در محل نگارخانه خطایی مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی کار خود را آغاز خواهد کرد و نشست بعدی ستاد در این محل برگزار می‌شود.

محمدی ادیب گفت: موزه‌های استان اردبیل در طول تعطیلات نوروزی از ساعت ۸ تا ۲۱ فعالیت خواهند کرد و برای بازدید همه علاقه‌مندان و گردشگران آماده هستند.

کدخبر: 876201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟