1002 واحد مسکونی به مددجویان استان اصفهان واگذار شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در آئین واگذاری 23هزار واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس در سطح کشور با حضور رئیس جمهور، رئیس کمیته امداد و دیگر مسولان، 1002 واحد مسکونی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نیز واگذار شد. 

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این مراسم، بیان داشت: این واحدها با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، شرکت فولاد مبارکه و خیران در قالب تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای تحت حمایت این نهاد بوده و با کمک های بلاعوض و مشارکت مردم، تکمیل و به مددجویان واگذار شده است.  

وی با تاکید به تامین مسکن مددجویان در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر 25 هزار نفر، افزود: این تعداد پروژه مسکونی با مساعدت بیش از 120 میلیارد تومان توسط کمیته امداد و همچنین مشارکت نیکوکاران، گروه های جهادی و سایر سازمان ها احداث و تکمیل شده است. 

زارع همچنین با بیان اینکه کمیته امداد در نظر دارد تا پایان 1402، مددجویان روستایی را خانه دار کند، گفت: درصورتی که زمین مورد نیاز مددجویان متقاضی، با همکاری بنیاد مسکن و استانداری تامین شود، با ارائه وام های قرض الحسنه و صدور مجوزهای لازم، تا پایان 1402 می توانیم 1002 پروژه مسکونی را تکمیل و به خانواده های تحت حمایت واگذار کنیم. 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از شرکت فولاد مبارکه برای مشارکت در احداث 100واحد مسکونی، ادامه داد: فولاد مبارکه به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه صنایع کشور، امسال در راستای مسوولیت اجتماعی خود برای تامین مسکن 100 خانوار تحت حمایت، همچنین تهیه 500 دستگاه از لوازم ضروری زندگی نیازمندان و تامین 200 سری جهیزیه نوعروسان با این نهاد همکاری داشته است. 

گفتنی است؛ در این مراسم علاوه بر اهدای نمادین کلید منازل به سه نفر از سرپرستان خانواده های تحت حمایت، به دو نفر از نوعروسان و دو نفر از بانوان سرپرست خانوار، حواله دریافت جهیزیه و اقلام ضروری اهدا شد. 

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 875624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟