برنامه ریزی و بررسی تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲

به گزارش رکنا از اصفهان؛ جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان با موضوع هماهنگی سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ به دستور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای برنامه‌ریزی و آمادگی برای ورود به فاز اجرایی خدمات سفر برگزار شد. 

این نشست به ریاست بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به نمایندگی از مدیرکل و با حضور نمایندگان سایر ادارات کل عضو این شورا تشکیل شد. در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ترتیب داده شد ضمن ابلاغ دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی پیرامون سفرهای نوروزی، برای رفع مشکلات جاده‌ای، ایجاد راهدارخانه‌های موقت، اطلاع رسانی‌های لازم، ارائه آمار و اطلاعات روزانه، آماده‌سازی پایانه‌ها، آماده‌سازی فرودگاه و ... برنامه‌ریزی و هماهنگی بعمل آمد. 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن قرائت دستورالعمل سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ و تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی استان در رابطه با خدمات سفر، اظهار داشت: استان اصفهان جزء پنج استان دارای شدت ترافیکی بالا می‌باشد لذا در راستای هماهنگی بیشتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر مقرر شده است تا جلسات شورای هماهنگی، ویژه سفرهای نوروز به صورت روزانه و با حضور نمایندگان حوزه‌های عملیاتی و اجرایی مرتبط برگزار شود. 

وی با بیان اینکه محوریت ارائه گزارشات در رابطه با اقدامات بعمل آمده برای سفرهای نوروزی بر عهده اداره‌کل راه و شهرسازی استان است برنامه‌های هر دستگاه را مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی قرائت کرد و اذعان داشت: در راستای نظارت بر عملکرد، مقرر است گزارش فعالیت‌های هر دستگاه به صورت روزانه به این اداره‌کل ارائه شود تا پس از جمع‌بندی در اختیار ستاد قرار گیرد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف اصلی خدمات‌دهی هر چه بهتر به مسافران نوروزی سال ۱۴۰۲ در سطح استان اصفهان است گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای پاسخگویی به مسافران از طریق سامانه‌ها و میزخدمت، استفاده حداکثری از ظرفیت برای جابه جایی مسافر، آماده‌سازی پایانه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه برای میزبانی از مسافران بعمل آمد.

بهمن راعی/ اصفهان

 

 

کدخبر: 873932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟