جهاد تبیین وظیفه امروز ما در برابر فتنه اخیر است

به گزارش رکنا از گلستان؛ پلیس سردار سعید دادگر در دیدار با هیئت تحریریه گلستان ما به توطئه دشمنان انقلاب و منافقین در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: امروز با جنگ آرا و افکار و عقاید روبه‌رو هستیم و ابزار رسانه مهمترین وسیله‌ای است که دشمنان برای رسیدن به مقاصد پلید خود از آن بهره می‌برند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: واضح‌ترین جریان که برای نسل ما از دشمنی مستکبران آشکار شده فتنه سال‌جاری بود که بسیاری از ابهامات را برای ما روشن کرد و نشان داد دشمنان در سایه ادعای حقوق بشر و جنبش‌های زنان و غیره به دنبال چه هستند.

دادگر بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفتیم و قدرت بسیار بالا و ابزار هوشمندی دشمنان ما در فضای رسانه‌ای دارد که در برابر ما از بهره می‌گیرند.

وی گفت: حوادث اخیر آسیب‌های زیادی را برای کشور به‌همراه داشت و سرمایه بیت المال و معنوی ما از آن آسیب دید و در برابر این آشوب و فتنه وظیفه ما جهاد تبیین است.

این مقام ارشد انتظامی استان بابیان اینکه دشمن فاز دوم خود را آغاز کرده و با تکنیک ارز و گرانی به دنبال آسیب به بدنه نظام است، تاکید کرد: در استان ما به واسطه دعای خیر صاحب الزمان(عج) و رهبر انقلاب و مردم انقلابی، نیروهای مسلح انتظامی و سروهای بسیج و سپاه که دوش تا دوش ما در مسائل اخیر ایستادند کمترین مسائل امنیتی را شاهد بودیم.

سردار دادگر بیان کرد: گروهک‌های منافقین و معاندین نظام با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی درصدد بودند که مردم را به کف خیابان بکشانند، در ماجرای چهلم یکی از شهروندان گلستانی که شبکه‌های معاند با پروژه کشته‌سازی آن را به آشوب‌های اخیر نسبت می‌دادند به دنبال این بودند فضای را ایجاد کننند که حرمت شکنی در امامزاده اتفاق بیفتد که عوامل انتظامی صبوری کردند.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال هر فرصتی بود که بتواند امنیت ما را خدشه دار کند و نقش اصحاب رسانه در این ایام بسیار موثری بود.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: انصافا نقش رسانه‌های متعهد استان که دلسوز این مردم بودند در بیان واقعیت‌های اخیر و انعکاس درست مطالب خوب بود.

سردار دادگر تاکید کرد: از سویی دیگر هجمه بسیار بزرگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و وقتی مردم همراهی نکردند این آشوب‌ها به بن بست خورد.

زواریی/گلستان

 

کدخبر: 873063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟