افتتاح و کلنگ زنی دو مجموعه خیرساز در شهر رضوانشهر با حضور استاندار اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ صبح امروز سوم اسفند ماه آیین افتتاحیه خوابگاه خیرساز دبیرستان دخترانه شبانه روزی رحمت رضوانشهر با مشارکت خیرین حاج علی محمد ایزدی و حاج محمد جعفری و با متراژ ۱۲۰۰ متر مربع در سه طبقه و اعتبار بیش از شش میلیارد تومانی دولتی و چهار میلیارد تومانی اهدایی خیرین با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

در این آیین دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان گفت: حرکت در مسیر خیر و نیکی در شهر رضوانشهر و به صورت کلی شهرستان تیران و کرون به عنوان یک عنصر حیات بخش نهادینه بوده و به صورت پویا به پیش می رود.

وی ادامه داد: نگاه و رویکرد خیرین این است که دنیا زودگذر و فانی است؛ با همین نگاه ویژه نیز در راه رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم تلاش می کنند هر چند که باید گوهر عمل نیک و کار خیر میان نسل های آینده به یادگار بماند.

استاندار اصفهان با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، گفت: در زمان طاغوت در بسیاری از نقاط ایران امکان سوادآموزی وجود نداشت از طرفی امکانات بهداشتی و سلامت در ضعیف ترین شرایط خود بود.

دکتر مرتضوی افزود: لیکن امروز ایران اسلامی در بساری از حوزه های علمی جزو رتبه‌های برتر دنیا است.

وی اظهار کرد: در دوران کرونا دشمنان ایران اسلامی تلاش کردند تا واکسن کرونا به کشور ما وارد نشود اما به همت پژوهشگران، کشور ما تولید کننده واکسن شد.

استاندار اصفهان گفت: در این شرایط دانش آموزان ما رسالت ایستادگی و ادامه دادن راه شهیدان و نام آوران ایران اسلامی را برعهده دارند. امروز کشور ما در یک جنگ اقتصادی است و بایستی همگان ضمن شناخت موقعیت خود برای توسعه کشور و شکست دشمن تلاش کنند.

آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع آموزشی غرب استان برگزار شد

همچنین آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع آموزشی غرب استان یادبود زنده یاد حاج احمد امینی در شهر رضوانشهر با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.

این مجموعه شامل یک باب کودکستان، دو باب آموزشگاه ۶ کلاسه، یک باب دبیرستان متوسطه دوره اول، یک باب هنرستان، سالن آمفی تئاتر و زمین ورزشی به صورت خیرساز خواهد بود.

در این آیین دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان از عمل خیر و نیک این خانواده جهت ساخت مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی در شهرستان نجف آباد قدردانی کرد و گفت: خانواده امینی قصد کردند عمل نیکی را از خود برای رفاه زندگی مردم به یادگار بگذارند که جای قدردانی و تشکر داد.

وی ادامه داد: این مجموعه قطعاً با حمایت و پشتیبانی دستگاه های اجرایی مختلف، احداث خواهد شد و انتظار می رود حمایت مناسب از خیرین استان جهت انجام کارهای حسنه انجام شود.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 871839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟