شعار محوری دانشجویان مکتب سلیمانی است
به گزارش رکنا ازقزوین، محمدی در نشست هماهنگی ستاد راهیان نور دانشگاهیان استان قزوین برگزار گردید افزود: ا باید یاد و خاطره ی بزرگمردانی که به ما برای دیگران زیستن، ایثار و فداکاری را یاد دادند، بزرگمردانی چون شهید عباس بابایی و شهید حسن پور و شهید میرسجادی و گل سرسبد محصولات دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی، که سلیمان سرزمین دلهاست، گرامی بداریم.
وی بیان کرد: امسال بنا است یک کار بزرگی در زمینه ی راهیان نور انجام شود . بر اساس توافق نامه هایی که فی‌مابین سازمان بسیج دانشجویی کشور و وزارتین علوم، بهداشت و درمان منعقد شده و براساس ابلاغیات حاصله، اعزام سه برابری دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب نسبت به سال گذشته ، در نظر گرفته شده است .
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: دوره های آموزشی روایت گری برای راویان، و دوره های آموزشی برای خادمان و مدیرکاروان ها ، تولید محتوای فرهنگی ،هماهنگی امورات حفاظتی و حراستی از کاروان ها، هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان جهت خدمات رسانی بهداشتی و درمانی و...انجام شده است.

وی گفت: کلیه امورات مربوط به پشتیبانی و اعزام کاروان ها به عهده بسیج دانشجویی ، با نقش آفرینی موثر داشجویان  خواهد بود. وانشاء الله روزی فرا برسد که ما شاهد اعزام میلیونی دانشجویان عزیز، به این مناطق مقدس باشیم

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 868772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟