مسابقه انتخابی تیم تنیس روی میز بانوان ایثارگر برگزار می‌شود

به گزارش رکنا ازقزوین، فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مسابقه انتخابی تیم تنیس روی میز بانوان شاهد و ایثارگر استان قزوین به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان جهت ثبت‌نام در مسابقه یاد شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به شماره تلفن ۳۳۲۳۸۴۰۱ داخلی ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در این مسابقه، همسران و دختران شاهد، همسران و فرزندان دختر جانبازان ۵ درصد به بالا و بانوان جانباز ۵ درصد به بالا می‌توانند شرکت کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: مسابقه یاد شده، ساعت ۱۱ صبح، روز یکشنبه، شانزدهم بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه تختی قزوین برپا خواهد شد.

نسخه‌چی افزود: ایثارگرانی که حائز رتبه‌های نخست تا سوم در این مسابقه شوند به مسابقه کشوری تیم تنیس روی میز بانوان شاهد و ایثارگر در رامسر اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقه، از بیست و چهارم تا بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری در رامسر برپا می‌شود.

 

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۱_۰۲-۴۱-۰۲

قدمگاه نمادین ورود امام‌خمینی‌(ره) به میهن در قزوین گلباران شد
همزمان با آغاز دهه‌فجر، مسئولان استانی و مردم شهیدپرور، قدمگاه نمادین ورود امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین را گلباران کردند.

همزمان با آغاز دهه‌فجر، مسئولان استان قزوین، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور قدمگاه نمادین ورود امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین را گلباران کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین،سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین حضور داشتند.

در مراسم فوق، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی حق آمد، حق همان احیای آیات قرآن‌کریم، احکام خداوند متعال و ارزش‌های اسلام است.

وی افزود: با آمدن حق بساط ظلم و ستم که توسط رژیم شاهنشاهی در ایران حاکم شده بود، برچیده شد و مردم طعم شیرین آزادی، معرفت، انسانیت و ایمان را در جامعه چشیدند.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۱_۰۲-۴۱-۰۶

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) رهبری مومن، باتقوا، خودساخته و متکی به خداوند متعال برپا شده و بعد از این عالم بزرگوار توسط مقام معظم رهبری مدیریت شد.

عابدینی به ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: همه مردم ایران منتظر آمدن ایشان به کشور بودند ولی دست نشانده‌های رژیم شاهنشاهی مانع ورود امام راحل می‌شدند و همین مردم را ناراحت و نگران کرده بود به همین دلیل علیه آنها شعار می‌دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین افزود: از آن جایی که مردم ایران مشتاق دیدار امام خمینی(ره) بودند، با آمدن امام راحل از خوشحالی اشک بر چشمان‌شان حلقه بسته بود و روز شیرین و به یاد ماندنی برای ملت رقم خورد.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی فقط محدود به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه فراتر از این مرزها در سرتاسر نقاط جهان است و همین موجب عصبانیت دشمنان به‌ویژه سران استکبار جهانی شده و علیه این انقلاب کارشکنی می‌کنند.  

عابدینی بیان کرد: امروز لشکر ایران فقط ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی نیستند بلکه شهدا بزرگترین و قدرتمندترین مدافعان نظام هستند که در سراسر نقاط مختلف کشور از دین حراست و محافظت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین یادآور شد: امروز شهید سلیمانی خطرناک‌تر و قدرتمندتر از حاج قاسم سلیمانی است و این قصه برای تک‌تک شهدا حکایت دارد.

در ادامه مراسم یاد شده، برنامه‌هایی مانند اجرای مارش نظامی و گلباران تصویر ورود حضرت امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی برپا شد.

گفتنی است مراسم استقبال و گلباران قدمگاه نمادین ورود حضرت امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی یکی از برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین است.

این برنامه با هدف بزرگداشت یاد و خاطره‌ امام خمینی‌(ره) و یادآوری سالروز ورود امام راحل به ایران که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 گردید، برگزار شد.

 

منبع:روابط عمومی بنیاد شهید

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 866457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟