افتتاح 31 پروژه عمرانی در نواحی‌ صنعتی گلستان در دهه فجر

به گزارش رکنا از گلستان ؛ رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت : به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  23 پروژه عمرانی با اعتبار 350 میلیارد ریال افتتاح و 8 پروژه عمرانی با پیش بینی اعتبار 76 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

شهمرادی به نقش شرکت شهرک‌های صنعتی در گسترش واحدهای صنعتی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنایع کوچک بعد از انقلاب تاسیس شده است و در حقیقت این شرکت مولود انقلاب اسلامی بوده و ظرفیت خوبی برای استقرار صنعت در تمامی شهرستان‌ها و برخی از روستاهای کشور را دارد. در گذشته اگر کسی می‌خواست یک واحد صنعتی در یک شهرستان و حتی در کلان‌شهر هاایجاد کند، کار سختی پیش‌رو داشت و ایجاد یک واحد صنعتی در شهرستان‌ها بسیار مشکل بود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان افزود: پیش از انقلاب اکثر واحد‌های صنعتی دولتی بودند و یا توسط حاکمیت ایجاد می‌شدند و بخش خصوصی توان ایجاد واحد صنعتی را نداشت اما امروز ظرفیت خوبی برای ایجاد واحدهای صنعتی در مناطق مختلف کشور ایجاد شده و این یک دستاورد بزرگ برای نظام انقلاب اسلامی است.

وی اعلام کرد که از ابتدای امسال بالغ بر 9 هکتار زمین در شهرکها و نواحی صنعتی که در آن سرمایه گذاری انجام نشده بود آزادسازی شد.

  رضا شهمرادی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 29 فقره قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلیل راکد بودن و عدم فعالیت مطابق با برنامه زمان بندی فسخ شد.

کدخبر: 866212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟