برف و کولاک در منطقه سهند آباد / رانندگان حتما  زنجیر چرخ همراه داشته باشند

به گزارش رکنا از هشترود ؛ وحید آخوندزاده با اعلام این خبر افزود:از زمان بارش برف  که از صبح یکشنبه ۹بهمن ماه در برخی از مناطق هشترود آغاز شده است  تمامی اکیپ های راهداری درقالب ۶ تیم در راه های اصلی و فرعی و ۱۰ تیم در راه های  روستایی اقدام به برف روبی ونمک پاشی کردند.

وی اضافه کرد:در حال حاضر تمامی راه های اصلی و فرعی باز و تردد در آنها به صورت کاملا روان در جریان است.

آخوندزاده در ادامه به راه های  روستایی اشاره کردو افزود: به اطلاع همشهریان می رساند که کلیه راه های روستایی محوری باز و تردد در آنها در جریان است ولی در مناطقی از شهرستان،  خصوصا در منطقه سهند آباد بخش نظر کهریزی تردد  غیر روان گزارش شده است و  رفت وآمد خودروها  با   زنجیر چرخ امکان پذیر است   ، به علت کولاک شدید و  یخبندان در آن مناطق  حتما رانندگان زنجیر چرخ و دیگر ملزومات مورد نیاز همراه خود داشته باشند .

رئیس اداره  راه و حمل ونقل جاده ای هشترود تصریح کرد: در مسیر  روستایی کلب کندی به طرف آتش بیگ این قضیه مشهود است ورانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند  حتما مواظب باشند.

 

آخوندزاده متذکر شد : رانندگان ومسافرین عزیز ، در صورت هر گونه مشکل با اداره راه و حمل ونقل جاده ای  تماس برقرار نمایند تا همکاران ما در اسرع وقت به کمک این عزیزان بشتابند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 865553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟