برپایی  نمایشگاه نقاشی در نظر کهریزی هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ همزمان  با بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، با حضور رضایی رئیس آموزش و پرورش، رشیدی شهردار نظرکهریزی و امیرعدالت کارشناس مشارکت های مردمی آموزش و پرورش نمایشگاه نقاشی با موضوع توسعه فرهنگ شهروندی و شهرنشینی به مناسبت بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی شهیدانصاری۱ و ۲ شهر نظرکهریزی برگزار شد.

 رشیدی شهردار نظرکهریزی در آیین افتتاح این نمایشگاه ،  ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: پذیرش فرهنگی و رفتارها و کنش های فرهنگی مردم یک شهر است که باعث توسعه شهر می شود که باید از جمعیت دانش آموزی استفاده نماییم تا آسیب های فرهنگی را رفع نماییم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل سازنده و مفید بین آموزش و پرورش و شهرداری و سایر ادارات، بتوانیم شهروندانی مسئولیت شناس و آشنا به حقوق شهروندی تربیت نماییم.

رشیدی به گام های توسعه در شهرها نیز اشاره داشت و گفت: داشتن نگاه فرهنگی شهرداری از اولویت های ما است که می خواهیم با تعامل و همسویی با تمامی ادارات در این راستا گام برداریم.

گفتنی است در پایان این نمایشگاه، از دانش آموزان مدارس شهید انصاری ۱ و ۲ شهر نظرکهریزی با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از سوی شهرداری تجلیل بعمل آمد

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 862136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟