تصفیه خانه فاضلاب چادگان سرمایه گذار خصوصی نیاز دارد/ تکمیل پروژه 220 میلیارد تومان برآورد شده است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین اکبریان با بیان اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان از سال 1392 در دستور کار شرکت قرار گرفته است، اظهار داشت: تاکنون حدود 20 میلیارد تومان برای احداث این تصفیه خانه هزینه شده است، این درحالیست که برای تکمیل تصفیه خانه و تاسیسات فاضلاب در چادگان به بیش از 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان شد و اظهار داشت: تلاش هایی در زمینه جلب مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب چادگان در دستور کار قرار گرفت که در صورت تحقق، قطعا این طرح در آینده ای نه چندان دور در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: به دلیل محدودیت منابع مالی بخش مکانیکال تصفیه خانه فاضلاب چادگان اجرایی نشده است ، اما درصدد هستیم با تامین منابع مالی در کمترین زمان ممکن تمام تجهیزات و امکانات لازم را تهیه و تامین کنیم.

اکبریان به اجرای شبکه و خط انتقال فاضلاب در شهر چادگان پرداخت و گفت: از سال 1389تا کنون حدود 32 کیلومتراز 58 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شهر چادگان اجرا شده و بنابر ضرورت این پروژه در لیست پروژه های مصوبه سفر هیات دولت به اصفهان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: برای برخورداری جمعیت بیش از 10 هزار نفری شهر چادگان از خدمات شبکه فاضلاب، اجرای تاسیسات فاضلاب در این منطقه ضروری است.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 850774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟