هنرمندان دوستدار فوتبال بخوانند/ اثر هنری بفرستید جایزه بگیرید

به گزارش رکنا؛ اعظم روانشاد امروز در سخنانی اظهار داشت: جام جهانی 2022 قطر علاوه بر جنبه ورزشی، یک رویداد فرهنگی اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: این اداره کل در راستای حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آثار مختلفی از جمله پوستر، موشن‌گرافی، عکس‌نوشته و کلیپ را مورد حمایت قرار می‌دهد که این امر با هدف توسعه نشاط اجتماعی و هویت ملی مبتنی بر تنوع اقوام ایران زمین، تقویت انسجام اجتماعی و یکرنگی مردم به‌ویژه ذیل شعار«تا پای جان برای ایران» برنامه ریزی شده است.

روانشاد گفت: آثار مرتبط با موضوع حمایت و تشویق «وحید امیری» و «علی‌رضا بیرانوند» فوتبالیست‌های لرستانی تیم ملی، به عنوان بخش ویژه، حمایت می‌شوند.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند آثار خود را  ارسال کنند که به ۱۰ اثر برتر مبلغ یک میلیون تومان هدیه تقدیم خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان گفت: همچنین همزمان با ایام جام جهانی فوتبال، مسابقه بزرگ کتابخوانی جام جهانی به صورت ملی در قالب بازی آنلاین (برخط) برای نخستین بار در کشور  زیر نظر دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی برگزار خواهد شد.

سرویس استانها / رکنا

کدخبر: 845129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟