آمادگی شرکت آبفای ایلام جهت انعقاد تفاهم نامه با اداره کل کتابخانه ها

به گزارش رکنا از ایلام؛ پرویز ناصری  با تأکید بر اهمیت ترویج کتابخوانی، اظهار داشت این شرکت اهتمام ویژه‌ای به مسئله کتابخوانی در بین همکاران و خانوادهای آنها دارد که برگزاری چندین مسابقه کتابخوانی در طول سال دلیلی بر این ادعا است. 

وی افزود: کتابخانه مرکزی شرکت آب و فاضلاب که در محل همکف ساختمان ستاد قرار دارد گنجینه بسیار خوبی از کتاب های تخصصی مخصوصا در حوزه آب و فاضلاب را شامل می شود که عضویت در کتابخانه فقط مختص همکاران نیست و سایر همشهریان گرامی هم می‌توانند از کتابخانه و سالن مطالعه آن استفاده نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل آبفای استان نسبت به کتاب و کتابخانه، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های کتابخانه های استان ارائه نمود.

سمیه حیدری با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز به همراهی و همدلی همه مسئولین و مردم در سطح جامعه دارد، تاکید کرد: توسعه فرهنگ عمومی جامعه و در راس آن کتاب و کتابخوانی وظیفه ای همگانی است و امکانات و توان انسانی یک دستگاه خاص که متولی رسمی این امور است به تنهایی کفایت نمی کند و دیگر ارگان‌ها و گروه های مردم نهاد نیز در این زمینه تاثیرگذار هستند.

لازم به ذکر است؛ در ادامه این دیدار از کتابخانه آبفای استان بازدید کرد.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 838539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟