فراجا مکتب سردار سلیمانی را الگوی خود قرار داده است/شناسایی و برخورد با 3هزار صفحه متخلف در فضای مجازی

به گزارش رکنا از قزوین؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک روز شنبه با حضور اعلایی استاندار، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی، سردار آتانی فرمانده سپاه، فرماندهان ارتش، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی استان قزوین در مقر نیروی انتظامی برگزار شد. 

محمد مهدی اعلایی در این مراسم گفت: امنیت گرانترین کالایی است که به شکل عمومی در همه کشورها در اختیار مردم قرار می گیرد و در کشور ما تولید امنیت از ویژگی های خاصی برخوردار است که این کالای تولیدی را به یک وجهه ممتاز و ارزشمندتری تبدیل می کند.

image_2022_10_8-9_20_35_44_aOc

اعلایی اضافه کرد: در روزهای اخیر فدائیان امنیت مردم آسیب دیدند ولی حتی از ظرفیت قانونی برای مواجه با اغتشاشگران استفاده نکردند و در استان ما تعدادی از خدمتگزاران امنیت مردم آسیب دیدند.

وی گفت: امنیت خود این کشورها در شرایط فعلی به شدت تحت تاثیر سوء جنگی است که در اروپا اتفاق می افتد، شرایط اقتصادی آنها در بدترین وضعیت است و کشورهایی که در مقابل ما توطئه می کنند بالاترین نرخ تورم خود را در ۵۰ سال اخیر تجربه می کنند.

وی یادآورشد: ما در دنیا الگو هستیم و آرمان های ما باعث حسادت دشمنان شده لذا باید با همه سلایق در کنار هم قرار بگیریم و از کشور دفاع کنیم. 

فرماندهی فراجا مکتب سردار سلیمانی را الگوی خود قرار داده است

فرمانده  انتظامی قزوین گفت: امروز فراجا مکتب سردار سلیمانی را الگوی خود قرار داده، چرا که ولایت پذیری و ولایت مداری مهمترین ویژگی بارز این شهید بود.

169942311

سردار ابراهیمی در این مراسم افزود: : پلیس در تامین امنیت همه توان خود را بکار گرفته تا آرامش مردم برقرار شود و جان برکف در صحنه حضور دارد.

وی اضافه کرد: امروز فرماندهی فراجا مکتب سردار سلیمانی را الگوی خود قرار داده، چرا که ولایت پذیری و ولایت مداری مهمترین ویژگی بارز این شهید بود.

فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: پلیس، سپاه و بسیج در رویاروی با اشرار و در ناآرامی های اخیر تا تقدیم جان خود نیز پیش رفتند و شاهد این موضوع، تقدیم شهدا و جانبازان زیادی بوده که فراجا تقدیم نظام مقدس کرده و در حوادث اخیر نیز ۱۰۷ نفر از همکاران ما مصدوم شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای تامین امنیت و رفاه مردم و کاهش آسیب های اجتماعی توانستیم در عملیات مختلف بیش از ۱۴ هزار نفر را دستگیر کنیم و در این راستا  بیش از ۱ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار ابراهیمی یادآورشد: ‌در پلیس فتا بیش از ۹۰ درصد جرائم سایبری و ۳ هزار صفحه شناسایی و با آن برخورد شد. 

فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: در عرصه امنیت اقتصادی و احتکار ۱۳ میلیارد کشف کالا داشتیم و بیش از ۳۰ میلیارد ریال پرونده تشکیل شد. 

وی گفت: انهدام ۱۷ باند سرقت و اعتراف متهمان دستگیر شده به  ۱۷۰ فقره سرقت و کشف ۴ هزار فقره سرقت از دیگر اقدامات انجام شده است. 

سردار ابراهیمی یادآور شد: از هفته فراجا سال گذشته تا هفته امسال بالغ بر ۶۱ شهید و بیش از چند صد جانباز برای امنیت کشور تقدیم شده و از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز به غیر از این موضوعات ۳۸ شهید تقدیم کرده ایم و افتخار می کنیم که طالب شهادت هستیم.

وی بیان کرد:  از اول سال تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و از خدمات پلیس استفاده کردند. 

 

 

 

image_2022_10_8-9_18_57_223_yjv

کدخبر: 831354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟