برق 33 حلقه چاه جدید شبکه آبرسانی همدان تامین شد

به گزارش رکنا از همدان؛ علی سهرابی‌بیدار در آیین تجلیل از کارکنان ایثارگر و خانواده شهدای این شرکت با اشاره به اقدامات انجام شده برای برق‌رسانی به چاه‌های آب استان و رفع مشکل آب همدان اظهار داشت: در حوزه آبرسانی به شهر همدان کارکنان این شرکت با تلاشی جهادی نسبت به تأمین برق مورد نیاز چاه‌های آب کشاورزی برای ورود به شبکه آب استان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: برای برق رسانی به ایستگاه شماره سه پروژه آبرسانی بلند مدت به همدان نیز ۲۳ کیلومتر از شبکه برق این مسیر نیاز به اصلاح داشت که طی عملیات جهادی با حضور ۴۰ گروه عملیاتی اجرا شد.

سهرابی بیدار خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات بزرگ در حالت عادی نیاز به ۱۵ روز کار بود که با اجرای این مانور بزرگ و حضور گروههای عملیاتی از سراسر استان طی ۶ ساعت عملیات اجرا شد.

وی با بیان اینکه امسال با مدیریت پیک بار تابستان، مشترکان خانگی استان، تابستان را بدون خاموشی سپری کردند، ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، برنامه‌های مدیریت پیک بار با همت وزارت نیرو و شرکت توانیر و با مشارکت مردم به خوبی اجرایی شد تا مراکز مشترکین خانگی ما خاموشی نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات فرهنگی اجرا شده اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی نیز نیروهای این شرکت برای خدمت‌سانی به زائران حسینی به مرز مهران و خسروی اعزام شدند.

سهرابی‌بیدار با اشاره به اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران عنوان کرد: با استفاده از این فرصت قانونی ۱۶۹ نفر از همکاران تبدیل وضعیت شدند و در حال حاضر ۳۲۹ نفر از کارکنان و بازنشستگان شرکت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

 

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این آیین گفت: به نیابت از نیروهای مسلح از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی می‌کنیم.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه این شرکت در حوزه برطرف شدن مشکلات حوزه آبرسانی به همدان ‌نیز کارهای بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: با روی کار آمدن مدیریت انقلابی در این شرکت، کارهای بسیار بزرگ و غیر قابل تصوری در حوزه برق‌رسانی شکل گرفت که لبخند را بر لب مردم و مسئولان آورد.

وی با بیان اینکه برای آبرسانی به همدان، اقداماتی که در شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفا نیز انجام شد، بسیار بزرگ است، تاکید کرد: اَبَر پروژه آبرسانی به همدان کار بسیار بزرگی است که با مجموع اقدامات صنعت آب و برق استان و اتحاد دستگاه‌های اجرایی، مشکلات آبرسانی را کاهش می‌دهد.

در پایان این آیین از همکاران رزمنده، جانباز، فرزندان شهدا و آزادگان بازنشسته در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل شد.

کدخبر: 830517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟