اهدای 24 سرویس جهیزیه به نو عروسان هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ فتاح صدیقی در این باره به خبرنگار رکنا گفت: به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت محمد (ص)و حضرت خدیجه (س)تعداد ۲۴ سرویس جهیزیه که شامل یخچال ، تلویزیون ، فرش، و اجاق گاز و...می باشد بین نوعروسان تحت پوشش اداره کمیته امداد امام هشترود قرار گرفت.

صدیقی مبلغ هزینه کرد برای تهیه این جهیزیه را یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین ۷۰۰ بسته آموزشی برای توزیع در بین دانش آموزان بی بضاعت ومستعد به مبلغ ۲۵۰میلیون تومان آماده شده است که همزمان بین دانش آموزان نیازمند شهرستان و روستاهای تابعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول متذکر شد: تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی به مبلغ ۷۰میلیون تومان نیز که شامل برنج و مرغ وروغن و ماکارونی و....می باشد  در بین نیازمندان سالمند به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سالمند توزیع می گردد.

رئیس اداره کمیته امداد امام هشترود در پایان ضمن تشکر وقدردانی از تمام خیرین نیک اندیش که همیشه ودر هر کجا حامی نیازمندان هستند گفت: این کمک های مومنانه و سرویس های جهیزیه توسط خیران شهرستانی و استانی تهیه شده بود که جا دارد از تک تک این عزیزان تقدیرو تشکر کنم. 

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 829888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟