تحقق افزایش پرواز ها در فرودگاه بجنورد/ عدم استقبال ایرلاین ها از برقراری پرواز در این فرودگاه

به گزارش رکنا از خراسان شمالی؛ مهدی رشیدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: نبود پرواز مناسب در فرودگاه بجنورد از چالش های استان محسوب می شود و باید این مشکل بررسی و برطرف می شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه ناوگان حمل ونقل هوایی کشور ضعیف است، ضمن اینکه ایرلاین ها از برقراری پرواز در فرودگاه بجنورد نیز به خوبی استقبال نکرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نبود پروازهای مناسب در فرودگاه بجنورد سبب شده تا سرمایه گذاری در این منطقه مورد استقبال بخش خصوصی نباشد.

وی بیان کرد: فرودگاه بجنورد به لحاظ زیرساخت شرایط مناسبی دارد و دارای یکی از بلندترین باندهای فرودگاهی کشور است ولی از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است.

رشیدی یادآور شد: تاکنون در این زمینه مکاتبه های متعدد با وزارت راه و شهرسازی و نهاد ریاست جمهوری انجام شده است و قول مساعد داده شده که شمار پرواز ها در استان در هر هفته به هفت پرواز افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر دولت به استان ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی فرودگاه بجنورد اختصاص یافت که امید می رود تا شرایط برای انجام پروازها و خدمات به مردم بیش از پیش مهیا شود.

کدخبر: 829477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیرحسین ذکاء
آیا این خبر مفید بود؟