تداخل پلاک‌های ثبتی بویین زهرا و آبیک تا پایان سال رفع می‌شود

به گزارش رکنا از قزوین؛ مهدی مهرپویان روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: رفع تداخل پلاک‌های ثبتی شهرستان البرز نیز قبلا تکمیل شده بود که با این حساب تا پایان امسال رفع تداخل پلاک‌های سه شهرستان استان تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار و ۱۰۰ پلاک ثبتی در استان قزوین مشمول رفع تداخل است، گفت: از این تعداد تاکنون ۳۵۵ پلاک ثبتی رفع تداخل شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تمام پلاک‌های ثبتی تا پایان سال ۱۴۰۲ رفع تداخل شوند.

مهرپویان تصریح کرد: بر اساس تکلیف وزارت جهاد کشاورزی و برنامه زمان بندی شده، رفع تداخل پلاک‌های شهرستان قزوین، تاکستان و آوج در سال آینده با تمرکز ویژه تکمیل خواهند شد.

این مسئول به نقش و جایگاه مهم قرارگاه جهادی رفع تداخل اراضی در استان اشاره کرد و گفت: با تشکیل این قرارگاه جهادی از بهمن سال ۱۴۰۰ سرعت و سهولت روند رفع تداخل پلاک‌های ثبتی افزایش یافته و طبق بررسی آماری ۸۵ درصد رفع تداخل‌ها با کمک این قرارگاه صورت گرفته است.

مهرپویان به حل برخی مشکلات و موانع پیش روی رفع تداخل اراضی اشاره کرد و گفت: تایید شدن مرز پلاک‌ها، مسائل و مشکلات مرتبط با نقشه‌های منابع طبیعی و نبود دسترسی به عکس‌های هوایی دهه ۴۰ و ۷۰ در برخی پلاک‌ها از موضوعاتی است که با رفع آن سرعت کارها به مراتب بیشتر خواهد شد.

مدیر پیشران پروژه رفع تداخل اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مبنی بر رفع تداخل حداقل ۱۰ پلاک ثبتی در هر هفته، این مهم با اهتمام و با دقت و صحت در حال اجرایی شدن است و سه شنبه هر هفته کمیسیونی با این موضوع در سازمان برگزار می‌شود.

لیلا بیگدلی/ قزوین

کدخبر: 829118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟