دشمنان سعی درتحریف دست آوردهای دفاع مقدس را دارند

به گزارش رکنا از هشترود؛ حجت الاسلام و المسلمین یعقوب اباذری در گفتگو با خبرنگار رکنا به مناسبت هفته دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم کشور ما و تمام دنیا یک الگو بود، گفت: مسئولان کشور باید در خدمت به مردم، اخلاص و عمل ایشان را ملاک عمل خود قرار دهند.

اباذری تصریح کرد:  اخلاص ونیت قلبی یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های این شهید بزرگوار بود که با اخلاص و شجاعت خود غیرممکن‌ها را ممکن می‌ساخت و در خدمت مسلمین و مستضعفان بود.

وی متذکر شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ادوار مختلف با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده، اما به دلیل در صحنه بودن افرادی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی این نظام موفق ظاهر شده و موانع بسیاری را پشت سر گذاشته است.

امام جمعه موقت هشترود با اشاره به  اینکه خدمت صادقانه رمز موفقیت مسئولان و حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: عملکرد و خدمت مسئولان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد تا مردم این خدمت و عملکرد مسئولان را لمس کنند.

اباذری با تأکید بر فراگیر بودن مکتب شهید سلیمانی افزود: سردار دلها همیشه در کنار مردم بودند و به همین دلیل است که رهبر انقلاب اسلامی نیز از واژه «مکتب شهید سلیمانی» استفاده کرده‌اند.

اسماعیل رحیمی/هشترود

کدخبر: 828818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟