به نیروی انتظامی مقتدر و بااخلاق افتخار می کنیم

به گزارش رکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز یکشنبه در اجتماع عزاداران و هیات های مذهبی و گروه های مختلف مردمی قزوین که به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ع) و برای محکومیت اهانت اغتشاشگران به مقدسات که در خیابان شهدای قزوین برگزار شد،افزود: حضور پرشور و اجتماع عظیم مردم ولایت مدار و شهید پرور قزوین و دیگر شهرهای کشور در پاسخ به فتنه دشمنان و حرکات آشوب گران، بدخواهان و فریب خوردگان که به ارزش ها و مقدسات اهانت کردند بار دیگر یک یوم الله آفرید و تکرار یوم الله های گذشته بود.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ما بار دیگر دشمن را مایوس کرد، اظهار داشت: دشمنان این روزها ادای بزرگی درآورده بودند اما به سطل های زباله توسل جستند و این خروش مردم ولایت مدار و شهید پرور بار دیگر آنان و نوکران و جیره خوارانشان را تحقیر کرد.

وی گفت: حوادث چند روز اخیر که بر شما و بسیج و ناجای عزیز شما گذشت امنیت و اقتدار شما را پایدار و تضمین کرد. فتنه بزرگ جهانی که بر علیه انقلاب و ملت بزرگ ایران شکل گرفته بود از هم پاشید و دشمنان ادای بزرگی در آورده و خود را به دروغ بزرگ نشان دادند. اما شما مردم میدان، دشمن را کوچک کردید و به اراذل و اوباش، عمله های سلطنت طلب و آواره های آلبانی نشین و به پشتیبانی قدرت پوشالی امریکا، شما بزرگ شدید به بزرگی امام و شهیدانتان بزرگ شدید.

سردار آتانی عنوان کرد: ملت بزرگ قزوین؛ امروز تکرار یوم الله های شما و تکرار تحقیر دشمنان ملت است. امروز تکرار یوم الله فجر، دفاع مقدس و فتح الفتوح های شما، تکرار نهم دی ماه و تکرار رستاخیز عظیم تکلیف از سردار سپهبد سلیمانی است. امروز یوم الله استمرار یافته اربعین حسینی شما در ۲۸ صفر در تحقق امت رسول الله(ص) است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: ناکامی فتنه گران و اهانت کنندگان به قران و اهل بیت (ع) یک وعده الهی است که بار دیگر محقق شد و شاهد بازگشت مکر و حیله دشمنان به خودشان بودیم چرا که ملت ما بیدار و با بصیرت بوده و پشتیبان ولایت فقیه است. 

وی اضافه کرد: افول گسترش دشمن را با حضورتان نشان دادید و با افتخار در منطقه این افول را به روشنی می بینیم. دیگر دست دشمن شما به ماشه نیست بلکه به فرمان ماشینشان برای فرار است.

سردار آتانی اضافه کرد: امروز ملت بزرگمان با اجتماع عظیمشان در مقابل اغواگری و اراجیف دشمنانمان برای اثبات قلب واقعیات ایستاده اند و امروز این ضمیر آگاه را دشمن باید به ناچار مخابره کند همچنان که دشمنان چشم دیدن اجتماع بزرگ اربعین را نداشتند اما مجبورند که مخابره کنند.

کدخبر: 828360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟